Zdjecia od kolegi Uwe fabrycznego haka w OII
Hak - montaż diy + podpięcie wiązki
Zwiń
X
-
Potwierdzam, ten hak z allegro wygląda jak oryginał, sam zakładałem oryginał i przynajmniej na zdjęciach wygląda identycznie.
Też się zastanawiałem czy go będzie widać, ale po odbowiednio małym nacięciu zderzaka, po schowaniu gniazda w pozycje bez haka i wyjęcie kuli niczego nie widać. I o to mi chodziło, żeby na codzień nie było nic widać
Montaż około 2h z duża ilością czasu i bez kombinowania.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA powie mi ktos jak nazywa sie to cos w oryginalnej wiazce, co odlacza swiatlo przeciwmgielne
Komentarz
-
-
wkłądając wtyczke wciskach popychacz który przełącza styki z oświetlenia samochodowego na oświetlenie przyczepy.
W Polonezach to jakis taki sprytny modul byl dokladany, wtedy zapalala sie lampka na desce, ze mamy przyczepe. W naszej desce czegos takiego nie widzialem :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
przy oryginalnym gnieździe (przynajmniej tym 13 stykowym) to "elektronika" sprawdza, jakie są opory w poszczególnych obwodach i na tej podstawie np. odlącza p/mgielną. Ten układ jest na tyle mądry, że jak jakaś żarówka jest przepalona (lub jest jej brak) to wtedy się zapala kontrolka na tablicy, a MaxiDot mówi (znaczy pisze) która. Dlatego, tak jak już kiedyś pisałem na stacjach diagnostycznych jest czasem problem, bo mają urządzenie do kontroli instalacji na diodach, a to jest za mały opór elektryczny i komp nie odłącza p/mgielnej w aucie na gniazdko, bo nie rozpoznaje żadnego odbiornika w gniazdku przyczepy
Komentarz
-
-
uwe, Ale tak dziala wlasnie CAN-BUS w OII. Po spaleniu badz wyjeciu jakies zarowki, tez zostanie Ci blad w sterowniku Dlatego tam musi byc jakby zewnetrzny komputer do obslugi tego. A mnie chodzilo generalnie o OI bo tam instalacja jest prosta jak drut
Przekroje przewodow jakie sa w OII do zarowek i nie tylko mnie rozbrajaja. Jest wiecej kabli, a sadze ze wiazka wazy mniej niz kiedys w OI Classic :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
odgrzewam, bo będę montował hak
jak czy którędy się przeciąga kable od wiązki z wnętrza auta do gniazda haka?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
no dobra dzięki
może zrobię fotorelację z montażu haka :idea:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
A czy po podpięciu przyczepy nie ma problemu z bezpiecznikami, bo przecież obciążenie wzrasta :?
Ostatnio miałem awarię (opisałem na forum http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=300743#300743) i podejrzewam, że to od przyczepy. Może robiła jakieś zwarcie...
Musiałem również wymienić "przysmażony" czujnik świateł STOP.©koda Octavia 1,9TDI kombi '99
1U-AGR/N GLX 90KM
przebieg 209kkm (wrzesień 2010)
min.3,7l/100km (spokojna jazda do 110km/h na trasie ok.200km)
Komentarz
-
-
Maicroft, za zdejmowany ori hak dopłacałem 1.600zł (w tym oczywiście gniazdo 13-stykowe). W sumie i mało i dużo, ale super jest to, ze po zdjęciu zupelnie nic nie widać (nawet gniazdko się chowa), zakładam go dosłownie w 1 minutę, i jest dodatkowo zamykany na kluczyk, więc nikt go raczej nie podprowadzi. Kiedyś na tym forumie nawet już wrzucałem fotki potwierdzające że nic nie widaćpo zdjęciu - trzeba by poszukać, bo jużnie pamiętam w jakim wątku.
Komentarz
-
-
uwe pytanko mam...
mam ori hah...wypinam i chowam do koła zapasowego...
masz jakąś zaślepkę gniazda haka? bo jak pojeżdżę bez haka jakiś czas to masakra...wszystko zardzewiałe i są trudności z ponownym wpięciem haka...teraz mam metodę, że po demontażu smar i zabezpieczone ale jest to dość uciążliwe i nie na poczekaniu na trasie...jest:
Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
były:
OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTaka plastikowa zatyczka ma byc wkladana od spodu. Smar i tak trzeba tam dac, ale na to przychodzi ta zatyczka. Po zimie nie mialem problemu z wsadzeniem haka
niestety zaślepki nie było...
ciekawe czy jest do namierzenia numer w etce?jest:
Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
były:
OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała
Komentarz
-
-
sadzik, SAP nie daje papierow na hak. Trzeba normalnie jechac do stacji diagnostycznej, wylozyc 35pln i wtedy do WK, zeby wbic hak - przerabialem temat :twisted:
6Y0 803 594 - zaslepka
3T0 803 910 - kapturek z logiem kuraka :lol:
Záslepka tažného zařízení Škoda, plastová krytka pro odnímatelné tažné zařízení, používá se v případě vyjmuté tažné části zařízení (koule), Škoda Fabia, Škoda Octavia, Škoda Octavia 2
Jest tez taki numer tej zaslepki, nie wiem czym sie rozni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftsadzik, SAP nie daje papierow na hak. Trzeba normalnie jechac do stacji diagnostycznej, wylozyc 35pln i wtedy do WK, zeby wbic hak - przerabialem temat :twisted:
tylko jak już wspomniałem pierwszym właścicielem przez prawie rok było SAP Poznań...auto było w leasingu za pośrednictwem SAP...i wypuścili auto do klienta z zamontowanym, a nie zaalegalizowanym hakiem
dzięki za namiar na zaślepkęjest:
Seat Alhambra Style Advanced 4Drive 2.0TDI CR '15
były:
OII 2.0FSI BLX Adventure 4x4 '05
Astra F 1.6 C16NZ błękitna strzała
Komentarz
-
Komentarz